Blog van de Spaanse talenschool Tía Tula Spaans leren in Salamanca, Spanje. Spaanse talenschool Tía Tula 蒂亚图拉 博客 (blog de Tía Tula en chino) ティアトゥラ スペイン語学校のブログ (blog de Tía Tula en japonés) Blog van de Spaanse talenschool Tía Tula Blog da Tía Tula, Colégio de Espanhol Blog di Tía Tula, Scuola di Spagnolo Blog de l'école d'espagnol Tía Tula Tía Tula Spanish School Blog Blog de Tía Tula, Colegio de Español

Sfeerbeelden van Calle Toro en Plaza Mayor

 
 

Dit weekend ben ik foto’s gaan nemen in de straten die ik doorkruis wanneer ik op weg ben naar Tía Tula. Ik wou dan ook enkele van deze beelden delen met de lezers van de blog.
Ik vind de gebouwen in de stad persoonlijk prachtig. Het mooiste gebouw uit Calle Toro is voor mij het gebouw van Zara. Het telt meerdere verdiepingen, heeft grote ramen en prachtige zwarte balkonnetjes.
Plaza Mayor vind ik ook een erg mooi plein. Er is altijd veel volk en toch doet iedereen zijn eigen ding. Sommigen zitten op een bankje en kijken in het rond naar de mensen die passeren, anderen spelen muziek of 'chillen' met hun vrienden, anderen lezen een boek en nog anderen zitten op een terrasje van een glaasje 'vino' te genieten. Zoals je merkt, er is altijd wel iets te doen op Plaza Mayor.
 

Wat vinden jullie van de foto’s?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten