Blog van de Spaanse talenschool Tía Tula Spaans leren in Salamanca, Spanje. Spaanse talenschool Tía Tula 蒂亚图拉 博客 (blog de Tía Tula en chino) ティアトゥラ スペイン語学校のブログ (blog de Tía Tula en japonés) Blog van de Spaanse talenschool Tía Tula Blog da Tía Tula, Colégio de Espanhol Blog di Tía Tula, Scuola di Spagnolo Blog de l'école d'espagnol Tía Tula Tía Tula Spanish School Blog Blog de Tía Tula, Colegio de Español

¡Hola!

Ik ben Liane en ik ben sinds vorige week begonnen als intern bij Tia Tula. Ik ben mede verantwoordelijk voor de administratie en de marketing van Tia Tula, daarnaast volg ik spaanse lessen (niveau A2). Ik zal jullie de komende zes maanden van informatie voorzien over Tia Tula, Salamanca, de spaanse taal en over verschillende activiteiten.

Waarom Tia Tula?
Na het afronden van mijn Master in Science: Strategy and Organization, leek het me een leuke ervaring om op kleine schaal mijn kennis in de praktijk te kunnen brengen, voordat het echte werk begint. Bovendien heb ik altijd interesse gehad in de spaanse taal en dit maakte een spaanse talenschool erg geschikt. Na het lezen van erg positieve reviews en de mogelijkheid om naast de lessen te werken heb ik besloten om te kiezen voor Tia Tula.

Waarom Salamanca?
Salamanca is een kleine stad met veel talenscholen en dus veel studenten. Dit maakt dat er veel leven en gezelligheid is in Salamanca, in de vele barren, de straten en in de restaurants. Alle activiteiten en bezienswaardigheden bevinden zich op loopafstand en er is altijd wat te beleven.

Eerste indruk
Mijn eerste indruk komt overeen met wat ik me van te voren had voorgesteld. De school is van gemiddelde grootte en hierdoor erg persoonlijk. Door de dagelijke activiteiten die de school organiseert en zij hiermee de mogelijkheid creeërt om studenten buiten je eigen niveau te leren kennen, hangt er een familiaire sfeer in de school.


Tia Tula trekt studenten aan van veel verschillende nationaliteiten, zo deel ik mijn klas met studenten uit Italië, Duitsland, Schotland, China, Korea en de Verenigde Staten (maximaal 10 studenten per klas). Ook is er een grote diversiteit aan leeftijden, waardoor iedereen zich welkom zal voelen. Ik ga er vanuit dat ik bij Tia Tula en in Salamanca een fijne tijd ga hebben vol nieuwe ervaringen.

Liane - student van Tia Tula


Geen opmerkingen:

Een reactie posten